Mercedes Benz – 4 reguły

Gdy klient jest najważniejszy

Co sprawia, że Klienci serwisu Mercedes Benz czują się wyjątkowo? Są to cztery reguły jakimi kieruję się marka Mercedes w celu zapewnienia najlepszej obsługi serwisowej dla swoich klientów. I takie też było nasze zadanie, by pokazać, że to klient jest najważniejszy.

Film wizerunkowy został zrealizowany na terenie Krakowa w salonie Mercedes Benz oraz dwóch specjalnie przygotowanych lokalizacjach. Cały koncept filmu opiera się o pokazaniu tego, jak w wyjątkowy sposób traktowany jest klient. Realizacja zajęła 3 dni zdjęciowe

Szczegóły projektu:

klient: Sobiesław Zasada Automotive, Mercedes-Benz
Rodzaj filmu: Film Wizerunkowy
Oświetlenie: Michał Kidawa
Operator kamery: Filip Gonciarczyk

kierowca precyzyjny: Patryk Zielonka
aktorzy: Anna Oczkoś, Bartłomiej Nogieć
postprodukcja: Filip Gonciarczyk

Mercedes Benz - 4 reguły 1